Велике значення грає доменне ім’я, які Ви отримуєте часом замовлення хостінгу. На платних тарифних планам користувач вибирає собі доменне ім’я другого рівня. Це престижніше, та і зручніше для користувачів. У разі безкоштовного хостінгу другий рівень – велика рідкість. У більшості випадків доведеться задовольнятися третім рівнем, а в деяких зовсім сумних випадках звичайною текою на сервері. В цьому випадку ім’я сайту виглядатиме як назву теки, яка пишеться через слеш після імені сайту хостера. Втім, така проблема вирішується дуже просто: необхідно зареєструватися спеціальному міні-хостінгу, де Ви отримаєте доменне ім’я третього рівня, а другий рівень складається з декількох символів. Тут дуже мало місця, тому можна просто поставити перенаправлення свій сайт на іншому безкоштовному хостінгу. Можна зробити по-іншому: досить самостійно викупити доменне ім’я другого рівня, а для зберігання файлів користуватися безкоштовним хостінгом. Ніхто і не помітить каверзи, якщо тільки реклама не видасть.
Якщо говорити про безкоштовний хостінг, то дуже велике значення має швидкість і стабільність сервісу. Тому що вам навряд чи сподобається, якщо ваш сайт вантажитиметься 3 хвилини або взагалі кожну п’ятницю буде в дауне. На жаль, самим можна перевірити лише швидкість, це робиться командою ping www.adreshostera.ru – правда ви перевіряєте швидкість доступу до сайту хостера, і якщо хитрий хостер тримає свій сайт на іншому сервері, чим ваш те це навряд чи допоможе. Правда, якщо це безкоштовний хостінг, то ви можете побродити по інших сайтах, які використовують цей же сайт або зареєструватися для проби на усіх хостінгах, що сподобалися, закачати пробні файли типу хтмлок і великих файлів і викачати їх, засікаючи час, який при цьому проходить. Упізнати чи часто сервер буває в дауне складніше, але для цього існують різні форуми, типу нашого, де спілкуються вебмастера і можна упізнати думку тих, хто вже використав цей хостінг. Якщо ж ви збираєтеся купувати платний хостінг, то обов’язково просите тестовий аккаунт на 3-7 днів, щоб перевірити сервіс або шукайте в правилах рядок про повернення грошей впродовж 30 днів, якщо вас щось не влаштовує. Якщо підходити до усіма цивілізовано, то зазвичай вдається порозумітися.
Не забудьте уважно прочитати договір. Деякі неохайні хостеры мають манеру стягувати додаткові платежі за різні дрібниці, які і уваги-то не заслуговують(прим. ред. дивитеся також "Недорогий хостінг. Юридичні аспекти"). Необхідно заздалегідь уточнити, чи не коштує певної суми реєстрація, відкриття доменного імені, підключення бази даних, реєстрація кожного 5-го поштового аккаунта і копіювання файлів з теки в теки. Жарти жартами, але коли приходять додаткові рахунки за ще не запущений сайт, сміятися не доводиться. Є і виправдані платежі, наприклад, перевитрата трафіку. Цілком очевидно, що для хостера є різниця підтримувати за одну суму невеликий блог з відвідуваністю в півсім’ї або новинний портал, на якому щодня тисячі унікальних відвідувачів. Інша справа, що потрібно уточнити, в якому ключі відбувається розплата за перевитрату.
Велике значення грає роботі служби технічної підтримки. Найвідмінніший випадок, коли саппорт відповідає впродовж 1-2 годин, заздалегідь знаючи відповідь на поставлене питання. Чим оперативнее улагоджуються всякі дрібниці і баги, тим Вам простіше буде налагодити повноцінну роботу свого проекту. Можна провести експеримент і поставити питання до укладення договору. Якщо відповіді так і не було, то, швидше за все, його не буде і після оплати послуг.
Як Ви могли бачити, ідеального рішення немає і бути не може. Є тільки дещо найбільш оптимальних ліній поведінки, відхилення від яких може привести до проблем. Але, так або інакше, необхідно дотримуватися золотого правила успішної людини : що володіє інформацією, володіє світом.