Рекомендації по вибору доменного імені сайту

Доменне ім’я, або домен, – певний набір знаків(цифр, букв латинських або кирилічних, спеціальних значків), відокремлених один від одного точками(прим. ред. Рекомендуємо заздалегідь вивчити статтю "Що таке домен"). Адреса, по якій можна знайти фірму або товар у безкрайніх просторах інтернету. Домен служить своєрідною візитною карткою будь-якого сайту. Якщо домен вибраний правильно, то її власник може розраховувати на серйозне відношення відвідувачів до пропонованих товарів або послуг. А щоб розібратися з усіма тонкощами вибору вдалого імені, радимо прочитати наступні рецепти:

Фірми і підприємства, а також фізичні особи, мають доступ до доменної зони другого рівня. При вітчизняному спрямованому орієнтуванні на цільову аудиторію, домен краще зареєструвати в зоні – ru, оскільки вона краще всього індексується російськими пошуковими системами. Інакше логічніше вибрати .net, .com або .org;

Нині служби безкоштовного хостінгу пропонують користування доменом третього рівня. В даному випадку дешево – не означає добре. Обличчя фірми не прикрасить адресу типу «www.narod.ru». Репутація може бути підмочена великою кількістю невідповідній тематиці сайту реклами і підлеглість власникові сервера. Погодьтеся, що приміром, компанії Microsoft не до лиця мати адресу microsoft.narod.ru, якщо поруч розташовуються такі сайти як sexywomen.narod.ru і warez.narod.ru;.

Поставте себе на місце клієнта і проаналізуйте імена так, щоб можна було вибрати найбільш легке в запам’ятовуванні і написанні. Якщо торгова марка або окремий різновид товару широко відома, то розумно використати їх в імені. А якщо підприємство доки не знаменито, то слід зібрати увесь творчий потенціал в кулак і придумати цікаву і містку назву;

Постарайтеся вибрати для сайту те ім’я, яке дозволить відрізняти фірму від тих, що конкурують. Домен має бути неординарним і екстравагантним. Копіювання шаблонів тут не підходить;

Відчуйте емоції, які народжує доменне ім’я. Якщо на думку спадає позитив, то вибір вдалий. Асоціації не мають бути негативними, навіть якщо фірма займається ритуальними послугами. Наприклад, postlife.ru(або postvita.ru) — в перекладі означає те, що буде після життя, тобто смерть, але не викликає негативних емоцій, оскільки іншомовні конструкції не мають негативної коннотації в російській мові. Також можна використати эвфемизмы, наприклад, doroga — v — edem.ru;

Простежте за тим, щоб ім’я було закономірно пов’язане з концепцією закладу, передавало її спрямованість і наводило на думці про перелік послуг;

Попри те, що зараз стали доступними домени з 63 символів, придумайте ім’я, яке можна запам’ятати без запису;

Ретельно подумайте над постановкою дефіса і інших символів. Вони або прикрасять ім’я, почнуть грати на впізнанність, або стануть перешкодою. Наприклад, цілком вдалим можна назвати рішення компанії Acer помістити свій європейський сайт acer – euro.com(прим. ред. Рішення відомого виробника, втім, і досить спірне). Суб’єктивно прикладом невдалого нейминга можна назвати сайт компанії «Імперія розваг» – imperia – r.ru – дві букви «r» зливаються в одну, а сама конструкція погано запам’ятовується.

Використайте написання, що не допускають схожих варіантів, що утворюються при транслітерації : одна невірно введена буква і Ваш клієнт – чужий клієнт.

Тонке розуміння ідеї сайту, мовне чуття і наслідування приведених рад – крок до успішного розвитку бізнесу, адже як корабель назвете, так він і попливе!

Опубліковано у Все про хостінг. Додати до закладок постійне посилання.

Коментарі не дозволені.