Уважно читайте договір! Додаткові платежі

Існує поняття додаткових платежів, які стягуються за перевищення трафіку, використання додаткової бази даних, отримання зайвого Гб дискового простору. Крім того, в договорі на надання послуг часто обмовляються деякі особливості Вашої діяльності, наприклад, організація IRC сервера.

Технічна підтримка.

Серйозна хостінг-компанія надає своїм клієнта цілодобову технічну підтримку. Постарайтеся отримати максимальну кількість контактних даних : адреси, телефони, поштовий індекс, e – mail білінгового центру. Поцікавтеся думкою людей, які вже користувалися послугами цього хостера. А взагалі можна влаштувати невеликий експеримент і подзвонити в службу технічної підтримки, адже найоптимальнішим тестом якості роботи саппортов є ставлення банальних питань, відповіді на які видніються на сайті хостера. Ухильні відповіді, неохоча розмова і пропозиції у всьому розібратися на офісі наводять на жахливі роздуми про неохайність компанії.

Служба статистичного аналізу.

На перших порах Вас цікавитиме працездатність Вашого сайту, його зовнішній вигляд, думка відвідувачів і можливість прикрутити нову корисну функцію. Але настане час, коли будівництво проекту закінчиться, і стане дійсно цікаво дізнатися різні "корисності". У багатьох випадках статистика сервера і балки Apache дозволяють встановити ефективність тієї або іншої рекламної компанії, вичислити проблеми з доступом, визначитися з цільовою аудиторією. Нормальна статистика здатна відповісти: скільки було відвідувачів за останній 24 години, день, тиждень, місяць; з якої країни приходили користувачі; звідки відбувалося перенаправлення, скільки часу в середньому відвідувачі проводять на сайті, які файли викачують. Крім того, можна вичислити помилкові посилання, встановити які пошукові запити користуються популярністю і так далі. Ця інформація просто безцінна.

This entry was posted in 10 питань, які необхідно задати хостінг-провайдеру. Bookmark the permalink.

Comments are closed.