Поняття "реселлинг"(від англ. reselling – перепродаж, що перепродає) означає метод реалізації хостінг-услуг, при якому фізичний сервер розділяється власником на частини для подальшого перепродажу потужностей іншим хостінг-провайдерам.
Хостінг-реселлеры можуть продавати під унікальною власною назвою сам хостінг, маючи на нього знижку від 50%. Також, реселери самі займаються підтримкою користувачів і прийомом плат за послуги. Іноді оплата здійснюється через їх «батьківську» компанію. Для користувачів пропонується набір таких послуг як: WEB – дизайн, програмування для скриптів і самих скриптів, реєстрація будь-яких доменів. Батьківська(головна) компанія бере на себе забезпечення стабільної роботи, тому, щоб стати реселером, зовсім не обов’язково бути хостінг-специалистом, головне мати мінімальні знання про мережу Інтернет, доменному імені і понятті самого хостінгу. Ці знання можна отримати за дуже малий період часу. Web – студіям реселлинг не лише корисний, але і зручний – оскільки тут можна містити без проблем велику кількість сайтів за не значні засоби.
Спочатку реселлинг, як вид заробітку, пропонувався декількома найбільшими хостінговыми фірмами Сполучених Штатів – вони давали можливість продавати місця під різні сайти за фіксовані тарифи з істотними знижками. Коли почали продаватися панелі управління хостінгу, то кожен з власників серверів отримав для себе можливість мати функції реселлинга. Далі, широкі можливості реселлинга стали мати віртуальні виділені системи серверів «VPS – VDS».
Проте, говорячи про реселери, необхідно сказати і про ненадійність хостеров. Оскільки компанія, реселлингом, що займається, може мати у своєму складі усього одного працівника, то його непрофесіоналізм і безвідповідальні дії можуть послужити причиною продажу або закриття компанії. Економія коштів при підборі основної реселлинговой компанії так само може привести до негативних наслідків.